Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Żórawinie serdecznie zaprasza odbiorców usług do korzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta:  i-Bok

i-BOK to Internetowe Biuro Obsługi Klienta. Korzystając z tego serwisu zaoszczędzisz czas i pieniądze.

Bez wychodzenia z domu uzyskasz informacje zawarte w bazach programów Zakładu poprzez przeglądarkę internetową.

Nasz system jest gotowy do obsługi 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.

 1. Konto internetowe w i-BOK umożliwia m.in.:

–        zgłoszenie nowego odczytu z wodomierza,

–       awizacja wywozu nieczystości płynnych,

–        przeglądania historii wprowadzonych stanów posiadanych wodomierzy,

–        sprawdzenie i wydruk umów zarejestrowanych  w systemie,

–        możliwość wyświetlenia analizy zużycia wody dla danego punktu odbiorczego,

–        podglądu dowolnej faktury zarejestrowanej w systemie

–        pobierania formularzy i dokumentów udostępnianych przez przedsiębiorstwo

–        przeglądanie aktualnych ogłoszeń i informacji o planowanej przerwie w dostawie wody, czy o planowanym terminie usunięcia awarii,

–        zgłaszania awarii, reklamacji oraz innych uwag związanych ze świadczonymi usługami,

2. Jak zostać użytkownikiem systemu i-BOK:

Możliwość korzystania z i-BOK uzyskają wszyscy Klienci, którzy spełniają następujące warunki:

–        posiadają aktualną umowę zaopatrzenia w wodę i/lub odprowadzanie ścieków,

–       podpisali i dostarczyli w formie papierowej oświadczenie woli korzystania z serwisu i-BOK lub,

–       dokonali elektronicznej rejestracji https://wodociagizorawina.ibok.eu/rejestracja ,

–       przeszli pozytywnie weryfikację danych i otrzymali e-maila z indywidualnym loginem i hasłem,

–        zalogowali się do systemu poprzez wpisanie prawidłowego loginu i hasła.

3. Jak wejść do systemu i-BOK:

–       wejdź na stronę internetową: https://wodociagizorawina.ibok.eu,

–       lub wybierz pozycję z naszego menu na stronie głównej naszego serwisu (prawy górny róg i-BOK)

–        wpisz login i hasło,

–        po pierwszym zalogowaniu możesz zmienić hasło w zakładce „Zmień hasło”

Jeśli nie posiadasz jeszcze dostępu do iBOK zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu założenia konta użytkownika lub  dokonania elektronicznej rejestracji pod adresem www: https://wodociagizorawina.ibok.eu/rejestracja

Zapraszamy do korzystania z serwisu iBOK