Kierownik ds. eksploatacji
Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Żórawinie poszukuje osoby do pracy na stanowisku:
Kierownik ds. eksploatacji
Miejsce pracy: Żórawina (pow. wrocławski)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:
- Rozwiązywanie problemów technicznych oraz organizacyjnych,
- Zapewnienie utrzymania określonej wydajności pracy,
- Zarządzanie zamówieniami magazynowymi,
- Zapewnienie ciągłości produkcji wody od procesu ujęcia, uzdatniania przez dystrybucję wody oraz prawidłową eksploatację sieci wodociągowej.
- Zapewnienie ciągłości oczyszczania ścieków zgodnie z wymogami pozwolenia wodno-prawnego, nadzór nad przyjętymi procesami oczyszczania ścieków poprzez zabezpieczenie i kontrole właściwej eksploatacji maszyn i urządzeń związanych z procesem oczyszczania ścieków oraz prawidłową eksploatację przepompowni i sieci wodociągowych.
- Zarządzanie i organizacja pracy podległego zespołu.
- Ocena jakości pracy, nadzór, również w terenie.
- Zapewnienie ciągłości procesu (materiały, transport, usługi zewnętrzne i wewnętrzne), nadzór nad zasobami.
- Przygotowanie frontu robót zgodnie z dokumentacją techniczną oraz instruowanie pracowników o sposobie wykonywania powierzonych im zadań, udzielanie wskazówek.
- Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem procesów produkcji wody, w tym zapewnienie ciągłości pracy obiektów i urządzeń, monitorowanie pracy urządzeń, wydajności produkcji i możliwości dostarczania wody do sieci wodociągowej.
- Sprawowanie nadzoru nad prawidłowym przebiegiem procesów oczyszczania ścieków, w tym zapewnienie ciągłości pracy obiektów i urządzeń, monitorowanie pracy urządzeń, wydajności oczyszczania i możliwości odbioru ścieków z sieci kanalizacyjnej..
- Organizowanie, nadzór, rozliczanie czasu pracy podległych pracowników.
- Nadzór nad prawidłową eksploatacją, konserwacją, remontami, usuwaniem awarii sieci, urządzeń i obiektów wodociągowych i kanalizacyjnych.
- Zbieranie i analizowanie danych dotyczących pracy sieci, strat wody, przygotowywanie raportów.
- Zapewnienie dokumentacji technicznej (recenzowanie odbieranych i uaktualnianie posiadanych instrukcji, schematów, map).
WYMAGANIA:
- Wykształcenie średnie techniczne i minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe lub wykształcenie wyższe techniczne (w zakresie ochrony środowiska, inżynierii środowiska, sanitarnej lub pokrewnej).
- Dyspozycyjność (usuwanie awarii wodociągowych i kanalizacyjnych).
- Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji, odpowiedzialność, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy, zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu.
- Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office i środowiska Windows.
- Prawo jazdy kat. B.
DODATKOWYMI ATUTAMI BĘDĄ:
- Doświadczenie, na podobnym stanowisku i zbliżonym zakresie obowiązków (praca w przedsiębiorstwach wodociągowych, instytucjach publicznych lub w firmach branżowych).
- Kursy, szkolenia branżowe, uprawnienia SEP – eksploatacja.
OFERUJEMY:
- Stabilne warunki zatrudnienia.
- Wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i wiedzy.
- Pakiet szkoleń i możliwość rozwoju zawodowego.
Prosimy przesyłać dokumenty aplikacyjne (CV, list motywacyjny, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, klauzula RODO) w terminie do 20 marca 2020 roku na dane teleadresowe Zakładu.