• GZGK w Żórawinie, 55-020 Żórawina Ul. Młyńska 9, Węgry

   

Dla klientaInternetowe Biuro Obsługi Klienta

i-BOK to Internetowe Biuro Obsługi Klienta. Korzystając z tego serwisu zaoszczędzisz czas i pieniądze.Bez wychodzenia z domu uzyskasz informacje zawarte w bazach programów Zakładu poprzez przeglądarkę internetową. Nasz system jest gotowy do obsługi 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.

Konto internetowe w i-BOK umożliwia m.in.

  • zgłoszenie nowego odczytu z wodomierza,
  • przeglądania historii wprowadzonych stanów posiadanych wodomierzy,
  • sprawdzenie i wydruk umów zarejestrowanych  w systemie,
  • możliwość wyświetlenia analizy zużycia wody dla danego punktu odbiorczego,
  • podglądu dowolnej faktury zarejestrowanej w systemie
  • pobierania formularzy i dokumentów udostępnianych przez przedsiębiorstwo
  • przeglądanie aktualnych ogłoszeń i informacji o planowanej przerwie w dostawie wody, czy o planowanym terminie usunięcia awarii,
  • zgłaszania awarii, reklamacji oraz innych uwag związanych ze świadczonymi usługami,

Jak zostać użytkownikiem systemu I-BOK?

Możliwość korzystania z i-BOK uzyskają wszyscy Klienci, którzy spełniają następujące warunki:

  • posiadają aktualną umowę zaopatrzenia w wodę i odprowadzanie ścieków,
  • podpisali i dostarczyli w formie papierowej oświadczenie woli korzystania z serwisu i-BOK,
  • przeszli pozytywnie weryfikację danych i otrzymali e-maila z indywidualnym loginem i hasłem,
  • zalogowali się do systemu poprzez wpisanie prawidłowego loginu i hasła.

Jak wejść do systemu I-BOK?

  • wejdź na stronę internetową: https://wodociagizorawina.ibok.eu,
  • lub wybierz pozycję z naszego menu na stronie głównej naszego serwisu (prawy górny róg i-BOK)
  • wpisz login i hasło,
  • po pierwszym zalogowaniu możesz zmienić hasło w zakładce „Zmień hasło”

Jeśli nie posiadasz jeszcze dostępu do iBOK zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu założenia konta użytkownika.