Dla klientaInternetowe Biuro Obsługi Klienta
i-BOK to Internetowe Biuro Obsługi Klienta. Korzystając z tego serwisu zaoszczędzisz czas i pieniądze.Bez wychodzenia z domu uzyskasz informacje zawarte w bazach programów Zakładu poprzez przeglądarkę internetową. Nasz system jest gotowy do obsługi 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.
Konto internetowe w i-BOK umożliwia m.in.
- zgłoszenie nowego odczytu z wodomierza,
- przeglądania historii wprowadzonych stanów posiadanych wodomierzy,
- sprawdzenie i wydruk umów zarejestrowanych w systemie,
- możliwość wyświetlenia analizy zużycia wody dla danego punktu odbiorczego,
- podglądu dowolnej faktury zarejestrowanej w systemie
- pobierania formularzy i dokumentów udostępnianych przez przedsiębiorstwo
- przeglądanie aktualnych ogłoszeń i informacji o planowanej przerwie w dostawie wody, czy o planowanym terminie usunięcia awarii,
- zgłaszania awarii, reklamacji oraz innych uwag związanych ze świadczonymi usługami,
Jak zostać użytkownikiem systemu I-BOK?
Możliwość korzystania z i-BOK uzyskają wszyscy Klienci, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają aktualną umowę zaopatrzenia w wodę i odprowadzanie ścieków,
- podpisali i dostarczyli w formie papierowej oświadczenie woli korzystania z serwisu i-BOK lub,
- dokonali elektronicznej rejestracji https://wodociagizorawina.ibok.eu/rejestracja ,
- przeszli pozytywnie weryfikację danych i otrzymali e-maila z indywidualnym loginem i hasłem,
- zalogowali się do systemu poprzez wpisanie prawidłowego loginu i hasła.
Jak wejść do systemu I-BOK?
- wejdź na stronę internetową: https://wodociagizorawina.ibok.eu,
- lub wybierz pozycję z naszego menu na stronie głównej naszego serwisu (prawy górny róg i-BOK)
- wpisz login i hasło,
- po pierwszym zalogowaniu możesz zmienić hasło w zakładce „Zmień hasło”
Jeśli nie posiadasz jeszcze dostępu do iBOK zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu założenia konta użytkownika.